loading...
پیام ارتباط سپاهان بروزترین مرجع دانلود
علی شیرازی بازدید : 119 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

Gun And Glory نام یک بازی بسیار زیبا و استراتژی می باشد که از طرفداران زیادی برخوردار است . این بازی بسیار زیبا را با فرمت جاوا برای شما عزیزان آماده کردایم. 
فایل با پسوند Jad برای نصب در گوشی های سامسونگ نیز قرار داده شده است .
   
علی شیرازی بازدید : 130 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (1)


ميهن دانلود مجموعه بازي هاي شركت Need For Speed را با فرمت جاوا و براي گوشي هاي موبايل جمع آوري كرده . بازي هاي ماشين هميشه طرفداران زيادي را در بين كاربران داشته است . به همين خاطر مجموعه اين بازي ها يعني : Need for Speed Undercover و Need For Speed ProStreet 3D و Need for Speed Most Wanted و Need For Speed Carbon 3D و  Need for Speed Underground 2 و  Need For Speed Shift 3d هميشه طرفداران زيادي دارد .

فرمت بازي هاي مذكور جاوا مي باشد . سايز تصوير مربوط به هر بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده كنيد .

                                                                                                                          

علی شیرازی بازدید : 180 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

Symbian 3 آخرین ویرایشی است که در حال حاضر برای سیستم عامل محبوب نوکیا با برند سیمبین ارایه شده است و این شرکت در ساخت جدیدترین گوشی های هوشمند خود نظیر مدل های N8 , C6 , C7 , E7 از آن استفاده می کند . این سیستم عامل با توجه قابلیت های منحصر به فردی که دارد نتوانسته است آنگونه که باید و شاید بین کاربران خود را جا کند چرا که در کنار رقیبان قدرتمند خود نظیر ویندوز فون ، اندروید و آی او اس از برنامه ها و بازی های کمتری برخوردار است . از این رو بسیاری از افرادی که این مدل گوشی ها را خریداری نموده اند به دلیل کم بودن تعداد برنامه های جانبی تا حدودی از خرید خود پشیمان گشته اند .

 

وب سایت دانلود کده با درک صحیح این موضوع چندی پیش مجموعه ای اپلیکیشن ها و بازیهای ارایه شده برای Symbian 3 را به طور انحصاری و برای اولین بار در سراسر وب منتشر نمود که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفت . از این رو بر آن شدیم تا برای برطرف کردن نیازهایی که برای این سیستم عامل وجود دارد بار دیگر مجموعه ای دیگر را منتشر سازیم که نتیجه ی آن پیش رویتان قرار دارد .

 

کالکشن پیش که از بازی های HD ارایه شده برای سیمبین ۳ تشکیل شده است می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کرده و لحظات شیرینی را خلق نماید . سعی بر آن بوده است که جدیدترین بازی ها و البته پرطرفدارترین هایشان در این مجموعه قرار گیرد تا باعث جلب رضایت هر چه بیشتری کاربران دانلود کده شود . نکته قابل توجه ساین بودن بازی های مجموعه می باشد و این بدین معنی است که هنگام نصب با خطای Certificate مواجه نخواهید شد .

 

علی شیرازی بازدید : 137 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده ی Drag Racing را با گرافیک و کیفیت بسیار بالا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید آماده ی دانلود قرار داده ایم. شما در این بازی قادر هستید با انجام دادن مسابقات خیابانی امتیاز کسب کنید و اتوموبیل های روز دنیا را در بازی خرید نمایید و مچنین قادر هستید ابزار اضافی برای ماشین خود تهیه کرده و در گاراژ اختصاصی خود آن ها را روی ماشین خود سوار کنید. امیدواریم این بازی مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

 

علی شیرازی بازدید : 109 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازي بسيار زيباي Hero Of Sparta با فرمت جاوا مخصوص تلفن هاي همراه ميباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x128 128x160 240x320 320x240 352x416 360x640 ) مناسب است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.


علی شیرازی بازدید : 97 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

امروز بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ۴×۴ Ultimate Power 3D را برای گوشی های سری UIQ3 سونی اریکسون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .

                                

علی شیرازی بازدید : 106 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline را برای گوشی های سری UIQ3 سونی اریکسون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .

 

 

 

علی شیرازی بازدید : 116 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس. همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند. همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید
شروع بازی 

درباره ما
در این سایت میتوانید نرم افزار,بازی,تم و پیامکهای بروز را دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 2,089
  • بازدید کلی : 17,974